Kul liv

Men hej!

Idag kommer Knekten och jag är ledig i nästan en hel vecka. Allt som kan kallas Tant kommer få vad det behöver: Hångel, sex, mer hångel, vila, ledig tid, vackra blickar, fina smekningar, busutflykter och sprit. Knekten hävdar att han ska vara nykter. Pah. Om jag så ska behöva spetsa kaffet och hälla i honom ölen med tratt så ska han supas ner. Jag har druckit två gånger på lika många veckor och båda gångerna fått ta taxi hem allt för tidigt med brutala smärtor överallt. Nu ska här rockas röv och svingas bägare. ROLIGT ska det bli och därmed basta!

Tänk vad kul det vore om några av er kunde följa med... Hm, det vore en idé. En Tant-blogg-fest! Mötesplats: Systembolag på hemlig ort. Igenkänningstecken: Starksprit till värdinnan. Inträdesbiljett till festen: Starksprit till värdinnan. Fiffigt sätt att locka ur värdinnan spännande hemligheter: Bjuda på starksprit. Fyllelekar med hångelgaranti inkluderas i starkspritpriset.

Detta MÅSTE ju genomföras.

Jag är faktiskt, nu när jag känner efter, på alldeles STRÅLANDE humör. Föga överraskande. Jag har inte haft särskilt ont senaste dagarna, har en fantastisk vecka att se fram emot, färgade håret igår och idag var solen framme i säkert tre timmar. Dessutom var gårdagens Daybreak jättespännande och senaste Harry Potter-boken är alldeles lagom läskig och tånnisromantisk.

Vad är ni glada för, just idag?

Kommentarer
Postat av: veggolatte

Shit vad härligt att läsa om ditt alldeles strålande humör!! En Tant-bloggfest är ju en fantastisk idé, meddela plats och tid så är jag på ett systembolag nära dig;0)
Jag är också glad idag, solen skiner, jag har börjat på mitt alldeles ypperliga sommarjobb och Wilde kommer om 1 1/2 vecka:D:D

Postat av: Jenny

Jag kommer, var ska Tantfesten hållas?

2007-07-10 @ 20:14:06
URL: http://jensan73.blogg.se
Postat av: Radikal mamma

Jag kommer. Såklart. Mycket saknar jag, men starksprit har jag i sådana mängder att jag kan supa ner fler än både värdinnan och mig själv. I flera dagar. Någon som ordnar groggvirke?
Dessutom är jag också glad. Jag städar i mitt liv. Jag har rivit ner bitterheten i papperskorgen, bokstavligt talat, och tänker nya positiva tankar. Effekten är slående.
Puss sötaste.

2007-07-11 @ 22:39:14
URL: http://radikalmamma.blogg.se
Postat av: Tanten

Veggolatte:
Ett BRA sommarjobb, hoppla, hur har du gjort?! Det är så bra att du hittat distansligga, jag håller alla tillgängliga tummar för att det ska funka lika strålande för dig som för mig.
Här har solen äntligen visat sig och jag blev rosa på bara en halvtimme.
Jag fortsätter funderingarna kring Tantfesten...

2007-07-16 @ 19:23:54
URL: http://tantens.blogg.se
Postat av: Tanten

Jenny:
Ja, det är ju det som är frågan... Jag får suga lite mer på idén och se vad som visar sig.
Välkommen!

2007-07-16 @ 19:25:35
URL: http://tantens.blogg.se
Postat av: Tanten

Radikal mamma:
Den som har starksprit i skåpen är aldrig fattig! Virket står jag för serru, packa bara systemkassen och dyk upp.
Fortsätt riv.
Jag tycker att du är fantastisk.

2007-07-16 @ 19:28:12
URL: http://tantens.blogg.se
Postat av: snäckan

Åh. Jag gillar dig positiv. Godmorgon :)

2007-07-19 @ 13:56:33
Postat av: Tanten

Snäckan:
Jag gillar också mig positiv... Godnatt nu!

2007-08-15 @ 03:54:21
URL: http://tantens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback