Gnäll

Äh. Djävla lidande.

Som vanligt började jag inte med pluggandet i tid, och nu har jag en dag kvar att skriva de sista fyra hemtentafrågorna. Idag klarade jag två. De tog fem timmar vardera. Jag är så trött så jag hänger halvvägs av stolen men måste ändå skriva av mig, för er, kära läsare. Se min martyrkronas taggar glimma förföriskt.

Pankheten är rent löjlig och ingen ljusning finns i sikte. Jag tog mig till Hemköp för att fylla på fruktskålen och fick ont i hjärtat när min snåla lilla yoghurt, torkade pasta och frukt gick på 71 spänn. Apelsindjävlar, man kunde tro att de var guldpoletterade. Inne i mejeriet stod jag och längtade efter juicen på extrapris, men insåg att det får vänta till augusti. Framgångsgubben i businessrocken sneglade på min hemstickade mössa och jag ville råna honom.

Sommarjobbet jag var helt säker på att jag hade ser skitet ut. Tydligen har de en triljon studenter anställda, som allihop kommer tillbaka från sin tjänstledighet i juni. Jamen så PRAKTISKT då, då kan ju DE äta mat i sommar i alla fall.

Och alla andra får knulla. Detta knullande. Man blir ju sugen på att skaffa sig moral och börja predika sedesamt leverne. Får inte jag ska väl inte de få? Det kan väl inte vara riktigt?

Fast, ja, det förstås... Jag fick ju faktiskt alla möjliga former av köttslig njutning i helgen. Och på torsdag åker jag till Knektens borg, för festande och inkassering av utlovat oralsex. Det tänker jag beklaga mig över också, mens i helgen. Ondska. Djävla Eva och hennes äppelsug. Äpplen är världens tråkigaste frukt och dem ska jag lida ända till klimakteriet för.

Men för att återgå till nyligen avslutad helg. Sex... Det är ju så SKÖNT! När det är skönt är det verkligen skööönt. Jag känner mig helt överraskad och lite nyfrälst. Som att jag hade glömt, eller gett upp. Jag är så innerligt trött på skavande, gnuggande, evighetsjuckande. Hårda fingrar, oinspirerade tungor, halvslappa kukar. Och tjat. Men det här, det är något helt annat. Intensivt, ömsesidigt, generöst. Varmt, nära, svindligt. Jag bara vill, vill, vill. Och får orgasmer. Det var en i söndags... Ryyys. Huden var som beströdd med varmt pirrpulver i timmar efteråt. Jag, som alltid ylar mot månen, hade visst blivit helt tyst. Tappat andan. Själv minns jag inte. Jag minns bara att den började i bröstet, skakade om hela kroppen, tog ett andetag och kastade sig över fittan. Inte i vågor, snarare sugande virvlar.

Kanske kan det bli något bra av den här veckan ändå...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag lider med dig i ditt tentaskrivande.
Låter som en riktigt smaskig orgasm, ikväll vill jag också bli överöst med pirrpulver.

Postat av: Tanten

Sofie:

Ja, jag lider med dig. Håller tummarna för oss båda. När ska din vara inne?

Pirrpulver, pirrpulver, man borde ha det på burk! Köpa det hos sin lokale pirrlangare. Tvinga sambon att dra ut på det, riktigt, riktigt länge. Andas på innerlår, smeka ljumskar, låta tungan nudda aldrig så försiktigt... Orgasmerna blir bäst när man har väntat så länge så varje nervcell vibrerar.

2007-03-21 @ 12:18:59
URL: http://tantens.blogg.se
Postat av: Sofie

Åh, nu pirrade det till av förväntan.
Min ska vara inne nu på fredag vid den kristliga tidpunkten 12.00, mirakel har hänt på en förmiddag förut.
Lycka till!

2007-03-21 @ 13:18:57
URL: http://ettsamboliv.blogg.se
Postat av: Lyckliga Han

Underbart!!! Men lite väl pankt då. Roligt att fler människor delar med sig av metaforer för sina orgasmer. Ryggkliarklubben vi-som-får-de-stora-orgasmerna läser och ler inombords när vi minns våra egna. Det livar upp tillvaron att läsa också!

Själv har jag också åtagit mig en inlämning i form av en bloggpost om mig själv mellan gammaldags och postmodern manlighet. Inte helt lätt. Jag minns studietiden med samma minnen. Ja, jag är tidsoptimist.

2007-03-21 @ 14:38:25
URL: http://lyckligaparetskriver.blogspot.com
Postat av: veggolatte

Åh! Jag är också så himla pank! Har levt på bröd med jordgubbssylt nu ett tag.. Och bönor.. O nu ska jag betala av 300 kr i månaden på bostadsbidrag som jag fick för mycket av 2005. Suck.

Och orgasm? Kommer knappt ihåg hur det känns när man är två om den... Är visst också lite gnällig idag:0)

2007-03-21 @ 19:03:07
URL: http://veggolatte.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okej woman, tips från coachen: du måste börja skriva oftare. Du kommer tappa läsar as hell otherwise. It's how you keep 'em. Uppdatera ofta.

2007-03-26 @ 12:41:53
Postat av: Tanten

Sofie:

Hemtentan blev INTE klar. Egentligen skulle jag skriva en av de återstående frågorna nu, men jag fastnade här på vägen. Hur löste det sig med orgasmer och pirrpulver? Jag fick nio nya doser i helgen...

2007-03-26 @ 16:30:05
URL: http://tantens.blogg.se
Postat av: Tanten

Lyckliga Han:

Det är underbart att sex är praktiskt taget gratis. Länka till ditt blogginlägg!

veggolatte:

Åh, som jag lider med vår pankhet! Spenderade 700 i helgen, det kommer jag få fan för resten av månaden. Såg att du fått minnet uppfriskat... :D

2007-03-26 @ 16:32:47
URL: http://tantens.blogg.se
Postat av: Tanten

Johanna:

Du har så rätt, så rätt. Samtidigt måste jag försöka undvika att leva bara i bloggen. Hemtenta och umgänge fick gå före i veckan. Jag lovar att bättra mig de kommande dagarna.

2007-03-26 @ 16:34:04
URL: http://tantens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback