Liggat, det sköna sköna liggat

Åh, HEJ allihop!
Guud vad kul att ni vill snegla på vad jag kan! Sedan min älskadaste, radikalaste mammavän annonserade mitt nya cyberhem har sidvisningarna skjutit i höjden, och jag förstår att det är dags att smida varmt järn och uppdatera kvickt som attan.

Men, hörni...

Jag är lite upptagen just nu.

Jag sysslar med hångel i världsklass, ligga bättre än något annat på marknaden och umgänge av skönaste, finaste sort.

Det tillfälliga avbrottet varar en liten stund till.

Snaaart, snaaart.

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Men HERREGUD! Det måste vara världens bästa hångel...?? Avundsjuk!

Postat av: Tanten

Som redan konstaterats, SJUKT bra hångel. Sammetsläppar och försiktig tungspets, djupa blickar och varma händer. Värt att smaka om du träffar honom!

2007-03-06 @ 14:41:48
URL: http://tantens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback